2019. január 2., szerda

jó éjt sms-ek



Jó éjt! sms 


 Szeretném, ha a Holdfényes éjszakában csak rólam álmodnál. Mert én álmomban is Téged látlak! Jó éjt! Álmodj szépeket!


Jön egy manó, apró álmot hozó. Kicsiny zsákja vállát nyomja, aludni fogsz ő már tudja. Bebújik melléd az ágyba s füledbe súgja: Jó éjt TE DRÁGA! 

                  Egy kicsiny csillag ragyog az égen,
ha ránézek nagyot dobban a szívem.
E fénylő csillag csak Te lehetsz és senki más,úgy hiányzol nekem 
Kicsim,így kívánok neked édes jó éjszakát.



  Ha kinézel az ablakon s felnézel az égre, 

sok ezer csillagnak ragyog rád fénye.
Közöttük én is ott leszek nézek majd rád,
és onnan kívánok neked jó éjszakát!


          o Leszáll az est, jön manó, apró álmot hozó, kicsinyzsákja vállát nyomja, aludni fox, ő már tudja.Bebújik melléd az ágyba, füledbe súgja: JÓ ÉJT TE DRÁGA!


       

        Jön egy sárkány napkeletről, 

álmot hozó végtelenből. 
Tüzet okád, Téged akar,
de ne félj csak én küldtem egy jóéjt puszival.





Álmodj néha rólam ,s én ott leszek veled, 
ha megérint a hajnal, karodban ébredek. 
Szállj néha hozzám, ha hiányzom neked, 
keress néha álmodban, s én ott leszek veled.

    
     


Mielőtt lefekszel tárd ki, ablakod 
keresd az égen a legszebb csillagot. 
Akit szeretsz mond érte egy imát 
akire gondolsz az is gondol Terád!



Leszáll az alkony pihen a táj 
nem tudok aludni, mert valami fáj. 
Valami fáj gyötörnek a vágyak 
annyira szeretnék ott lenni NÁLAD!



             
Önnek egy jó éjt puszis üzenete érkezett. Kérjük, hogy a CzUpPanás után, azonnal hunyja le a szemét, és álmodjon az üzenet küldőjével. CzUpP!


Ha lemegy a Nap, és eljön az Éj,
csak gondolj rám és ott leszek én!
Gondolj rám, ha kicsit is hiányzom,
hisz’ bárhol is legyek, rád mindig vigyázok!






 Este, ha lefekszel, tárd ki az ablakod, elküldtem hozzád az én csillagom.

Egy pillanatra kérlek figyelj rá, 
mert a nevemben szép álmokat kíván!



    
        Szeretnék az álmod lenni, 
alvásodat megédesíteni. 
Szeretnék pilláidon, minden éjjel megpihenni, 
s álmot hozó csókjaimat ajkadra lehelni.



           Átszeled az országot az este, gondolsz rám szívem szerelme? Számolod a kilométereket, mivel távolodsz tőlem, jó éjt puszimmal szemembe könnycsepp szökken?.


Szemedre csillagoknak fénye hozzon álmot, jó éjt kívánok! Utolsó csókom égjen ajkadon mint jó éjt csók; kívánván ezzel álmot szépet, és jót!
            ***CUPP*** ...pont most talált el téged egy édes puszi. Jó éjt Szerelmem!


       
   Egy csillag lesz az ágyad az éjjel,
álomba ringat lágyan a széllel. 
Átölel téged sugárzó fényével,
százszor szép álmod legyen ma éjjel!
   
       
Minden csillagnak megvan a maga párja.
Az én csillagomnak a tied az álma.
S, ha egyszer csillagjaink egymásra találnak, 
az én álmaim végre valóra válnak!




           Szeretnék jó éjszakát kívánni, 
kedvesemnek szép álmokat adni
. Remélem édes lesz az álma, 
s napsugár ragyogjon reggel reája.        
   

Küldtem egy angyalt, hogy vigyázzon rád. 
De visszajött és azt mondta, hogy az angyalok nem vigyáznak egymásra.





Álmatlanul fekszem, virrasztok az éjben.
Remélem, most Te is rám gondolsz éppen. 
Szívem, szíved egymásfelé szállnak,
és én elalszom, mikor egymásra találnak.





   Önnek jó éjt puszis üzenete érkezett: Kérem a cuppanás elmúlása után, aludjon el és álmodjon a feladóról! CUPP!

Kis pillangó száll most az éjben, 
minden ember szemére álmot hoz szépen.
Elküldtem hát hozzád adja át a csókom, 

így csukódjon le a szemed, ajkammal ajkadon.



        Álmaimban rólad álmodom és mindazokról a dolgokról, amit együtt tehetnénk. Szívem érted sóhajt és az ajkaim egy édes jó éjt puszit küldenek neked.


        
 Éjszaka, ha lehunyod a szemed, ott leszek veled. Ajkadra édes csókot lehelve kívánok jó éjt neked. S míg alszol csak egy szót ismételgetek: szeretlek!        



Hűvös, esős éjszakában ágyad mellett állok, gyengéden megcsókollak, az álmodra vigyázok. Vigyázok rád, mert fontos vagy nekem, álmodj szépeket, jó éjt kedvesem! I LOVE YOU!

       


           
 Ha az égen lemegy a nap,

te akkor is az eszembe vagy!
Te vagy reménységem csillaga 
és csillag nélkül sötét az éjszaka!


            

Mikor lehunyod két szép szemed, és álmaidba meredsz, Én rólad álmodom, Utánad Vágyom! Nagyon Szeretlek! Jó éjt!


           

Aludj el szépen! Álmaidat vigyázzák angyalkák a csillagoktól csillogó égen. S mikor felkelsz gondolj egy angyalra, aki legszebb csillagként ragyogott az égen!



           Miért csukjuk be a szemünket, amikor alszunk? Amikor álmodunk? Amikor csókolózunk? Mert a legkülönlegesebb dolgok nem láthatóak, ha becsukom a szemeim, téged látlak.         

5 megjegyzés: